borta bra men hemma bäst!

Kom hem runt halv fyra. Började packa upp och satte mig sen i sängen och kollade klart på filmen "the neighbor" som jag påbörjade i måndagskväll men somnade mitt i filmen. Riktigt bra film tycker jag!

Nu ska jag gå ner och äta mat, sen ska jag väl ta och kolla på en till film. Ganska trött efter cupen måste jag säga!

Vi hörs.


SAKNAR DIG GAAALET MYCKET ÄLSKLING! LÄNGTAR SÖNDER TILLS JAG FÅR TRÄFFA DIG IGEN! ♥



Snabbt om cupen. Vi förlorade alla matcher. Men vi kämpade på bra. Vi kan bättre än vad vi visade de första två matcherna. Men vi är inte deppiga för det, det var en träning för oss inför D2. Kul hade vi också!

Tog typ bara denna bilden, men det togs massa bilder med Kais kamera. Får se om dom bilderna dyker upp nånstans så jag kan visa er några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0