fml!

Hur mycket otur får man ha inom bara några minuter???
Börjar med att jag ska ta 19:29 bussen från mig till Gnesta station, för att sedan hoppa tåget mot Järna som skulle gå 19:44. Men självklart så åker inte ens bussen förbi mig, utan åker direkt till höger i rondellen (där jag stod) och parkerade bussen i bussgaraget.. Blir sur så Julia ringer bussbolaget, de skulle ersätta med en taxi, men skulle inte hinna med tåget då. Så jag sprang & gick ner till tåget, hann ner. Men när jag väl är där nere så är tåget INSTÄLLT.. Går in på pressbyrån och frågar om det kommer ersättningsbuss, men de visste inte. De visste inte heller om det skulle gå några mer tåg under kvällen.. Så då vare bara för mig att traska hemåt igen då.. Hela kvällen förstörd så jag hittade en tidning när jag satt på toan och satte igång och PYSSLA. HAHA! Gjorde en fin fin julstjärna.

Titta så fiiin! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0