Fredrik Söderberg!

Jag har varit ifrån dig 6 timmar nu, och jag saknar dig redan! Tanken att inte somna bredvid dig inatt och vakna upp med dig imorn, är hemsk! Det är sjuukt hur man kan sakna någon så pass mycket på den korta tiden.. Min kärlek till dig blir bara större och större. Det finns inga ord på hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig och hur sårad jag skulle bli om du lämnade mig. Det är du och jag föralltid. Du är den enda jag vill ha, någonsin. Jag kommer ALDRIG släppa taget om dig. Jag kommer aldrig sluta älska dig. Jag kommer föralltid vara lika kär i dig som jag är idag. Enligt mig ser vår framtid ljus ut. Jag har mina drömmar om att vi en dag ska flytta ihop, skaffa barn och möjligtvis gifta oss. Men än sålänge är det bara en dröm, men en dröm som kan bli verklighet.

Det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen är du, du är även den sista jag tänker på när jag somnar. När jag inte sover med dig vid min sida, drömmer jag oftast mardrömmar om oss. Vilket är hemskt! Jag förstår inte varför det är så, men det brukar hända..

Om några dagar händer något fantastiskt, något som jag ser fram emot jätte mycket. DU vet vad jag menar, och alla andra kommer få veta det när den dagen kommer.

Vi har haft våra stunder då allt inte varit så bra mellan oss, men det är ju bara några få bråk vi haft, 2-3 st va? Inte alls mycket, men ändå. Ingen kärlek utan bråk. Det har bara förstärkt vårat förhållande och gett bekreftelser, dvs du fick veta hur mycket jag älskar dig, samtidigt som jag också fick veta det.

Att se dig le, är en av dom bästa sakerna som finns. Jag älskar när vi liggger/sitter/står bredvid varann och bara skrattar, åt så tråkiga saker ibland, men som blir kul!? Du är inte så normal alla gånger, inte jag heller. Vilket gör det ännu roligare. Du vågar bjuda på dig själv, jag med. Varje minut med dig är underbar!

Jag litar på dig till 110%, hoppas du säger detsamma! Det är så jävla skönt att ha dig, killen man kan berätta allt för, som även bryr sig och alltid lyssnar. Alltid finns där för en och inte dömer en efter hur man ser ut osv. Du tar mig för den jag är, du är nöjd med den jag är, jag kan alltid vara mig själv med dig. Det är så jävla sköönt!

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET, OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0