JULLOV!

Härligt att jag och tre till i klassen fått lov redan idag. Eftersom vi bor långt ifrån skolan så behövde vi inte komma :)

Slutade tio i ett idag, då drog jag till stan med Emma. Både hon och jag köpte våra sista julklappar, så nu är båda klara med det :D Sen tog vi en fika på Princess, riktigt gott och trevligt! Efter fikapausen provade vi massa kläder till oss själva, men hittade ingenting som satt bra tyvärr..

Var hemma vid 5 ungefär, efter att varit på affären med Mamma och Julia och handlat middag osv. Kollade två avsnitt av julkalendern jag missat, sen slog jag in alla mina paket, hehe!

Nyss skrev jag klart min engelska bok uppgift, så jag inte behöver göra det på lovet.
Men nu blev detta inlägg väldigt långt så avslutar med två bilder och säger godnatt här!

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0