mobilblogg från Falun!

Förlåt för dålig uppdatering. Men att blogga från min mobil är lite komplicerat.. Tänkte slänga upp några bilder men det gick inte. Idag har jag och min älskling 7 månader. Helt underbara 7 månader, känns skit bra! Jag äälskar dig så otroligt mycket Fredrik!! <3 Hur har det gått i cupen då? Jo skiiit! Vi har sån jäkla otur i cuper.. Förlust igår med 8-1, ingen rättvis siffra, de skulle slutat 3-1 om det skulle vart det. Idag förlorade vi igen mot Falun med 3-1, de gjorde ett par tur mål, idag var vi bättre! Men nu ligger alla och vilar upp sig och taggar till nästa match, då det ska bli en vinst!! Chansen att ta hem hela cupen är inte försen än! Vi hörs igen när jag kommer hem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0