seg lördag!

As seg lördag.. Vakna upp bredvid min mysiga Fredrik imorse, åkte därifrån vid två tiden. Blev hämtad i Gnesta av cicci, åkte och köpte godis. Kom hem och kollade på julkalendern och ett avsnitt av Gossip Girl, sen åkte jag  med henne till affären igen för att köpa jumlust till maten och russin hon skulle ha ikväll, vi slängde även tidningar. Sen kom jag hem igen och åt mat, sen satte jag mig här vid datan och  har suttit här ett tag nu..

Ska väl ta och hitta på ngt tror jag. Kanske kolla ett till avsnitt av Gossip Girl.

Senare vid åtta tiden ska jag ut och träffa Brian en stund troligtvis. :)

Vi hörs.
(Hoppas ni har en roligare lördag än mig iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0