underbart!

Känns ju lagom skönt att man egentligen skulle hoppat på bussen nu i Nykäping, men ist sitter hemma sen 45 minuter sen tillbaka. Min lärare va så snäll och lät mig gå från lektionen kl 11 som egentligen slutade 11:40, bara för att jag skulle hinna med en tidigare buss. Är man duktig och omtyckt i skolan så är man ;) Han såg det som en självklarhet att jag förtjänat det när jag gjort klart allt i skolan :D

Har nyss kollat gårdagens och dagens avsnitt av julkalendern. Nu ska jag baka lite chokladbollar och sen kolla på Gossip Girl, och bara chilla fram tills träningen börjar. Efter träningen ska jag träffa min saknade Emelie en liten stund, myspys!!

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0