6 månader, 184 dagar, 4416 timmar, 264,960 minuter, 15,897,600 sekunder

Rubriken talar för mig och Fredrik, vi har 6 månader idag. De har varit den bästa tiden i mitt liv tillsammans med honom. Idag hade jag inte klarat min vardag utan honom, han måste alltid finnas med. Han har tagit en stor plats i mitt hjärta. Idag betyder han allt för mig. Faller han bort fattas en bit för att hålla mig hel. Fredrik, jag älskar dig så otroligt mycket!




Nu ska jag kolla ett avsnitt av Gossip Girl, plugga och sedan upp till hallen och träna. Har ju trotts allt ganska mycke plugg, måste läsa min engelska roman, ska vara utläst den 12 december, har knappt börjat.. Matte läxa  till onsdag, engelska läxa tills imorn, Ekonomi läxa som ska vara klart senast fredag och omprov på torsdag kl 16:00 på träningslära (jo jag skäms över mitt IG där..)

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0