bad teacher


Helt okej film, kanske inte lika bra som jag förväntade mig. Men den gick och se på, iaf en gång!

Skulle åkt till Fredrik ikväll vid kvart i sju, men han skulle spela och ville att jag skulle ta nästa tåg (kvart i nio), men kände att det var onödigt. Så han träffar jag på tisdag igen.

Imorn är det skola igen som gäller, inte alls sugen på att sitta i den tråkiga datasalen halv nio imorn bitti och sluta dagen i svenska salen. MEN man får ju inte alltid som man vill här i livet. Har även träningsmatch mot Distriktslaget imorn, ska bli grymt kul! Sen är jag ledig på onsdag för jag anmält mig till "tessin hjälper". Det är ett projekt där vi i elever arbetar en dag ist för att vara i skolan för att tjäna in pengar som sedan skickas vidare till typ fattiga byar i Afrika eller ngt sånt. Känner mig duktig som bidrar!

Nu blev detta väääldigt långt. Så ska ta och göra mig klar för sängen och sova.
Vi hörs.

Myste med denna hårboll förut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0