duktig flicka!

Jahapp, vad ska man skriva? Fredrik ville att jag skulle ta en bild och uppdatera, men har dock inte tagit ngn bild, för tänker inte bjuda på hur jag ser ut just nu. Men Fredrik, du kan nog föreställa dig hur jag ser ut så du kanske får fram en bild i huvve eller ngt! ;)

Idag har jag städat mitt rum, hjälpt cicci att måla, stekt pannkakor och tränat.
Nu sitter jag i Ciccis säng, käkar chips med dip och Cicci kollar på Gilmore Girls.
Helt slut i kroppen så kommer nog somna tidigt ikväll.
Imorn åker jag hem till min SAKNADE Fredrik, som jag inte träffat sen i tisdags, hans bror Filip fyller imorn så blir att fira honom också. Fredrik varna mig om att hans grannar som kommer vara där gillar att sjunga för dom när de fyller så man skrattar en del! Haha.

Jaja shiit vad jag skriver..
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0