första advent!

Ojdå! Dåligt uppdatering..
Igår morse åkte jag till sportstugan och käkade lunch med laget, sen ¨kte jag upp till hallen och kollade på våran match, sen kollade jag en period av A-lagets. Va hemma vid halv fem, käkade och kollade på Gossip Girl. Vid sju tiden drog jag ut och träffade Brian, gick en promead och satt uppe vid dansut och snacka. Sen gick vi till stopp och träffade Jennifer, Jani och Crille & Isac, Jennifer lillebror och kompis. Snackade med dom en stund och sen åkte Brian hem. Då drog vi andra också. Så därför var min uppdatering kass igår.

Idag vet jag inte vad som händer. Cicci ville ha med mig på fotbollsträning, men orkar verkligen INTE! Men ska iaf hem till Fredrik idag och mysa med honom.

Vi hörs.

no pic..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0