fucking Ig på idrottsprovet, omprov torsdag kl 16:00. KILL ME!


Suddig bild.

Har precis ätit. Blir ingen träning för min del ikväll.
Har ju historia provet imorn, så måste pluga stenhårt hela kvällen!
Men jag tkr om min lärare lite mer nu, hon gav oss små lappar vi får navända som fusklappar till provet imorn.
Men dom är små och vi får bara använda ena sidan, inte skriva ner epokernas namn och tidsperiod.
Hon måste godkänna lappen innan vi börjar skriva. Men ändå, ett stöd iaf!
Haha sen hade Malva skrivit en sammanfattning av allt till provet, vår lärare godkände den och sa att den såg bra ut. Tror nog mer än halva klassen har kopierat upp det häftet.
Så får alla IG på provet så är det Malva som står för det, haha skoja!

Men nu skivet jag som satan. Ska sätta igång och plugga och få in något i min skalle.
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0