Gnesta vs Distrikt (Sörmland)

Skolan var lika seg som vanligt på måndagar. Hann klart med en uppgift hos Silja som skulle varit inlämnat två veckor innan lovet, sköönt att det är klart iaf, haha!

Kom precis hem från Jannele typ, bara käkat lite och nu ska jag träna lite på glosorna tills imorn. Sen ska jag packa väskan och åka upp till Freja hallen och möta Distrikt, där Jannele står i mål!!

Va hos skolsyster idag, va lite röd i örat, hade en lite bula vid trumhinnan typ, och vätska där emellan.. Så nu ska jag ta nasspray tre ggr om dan, känns det inte bättre imorn eller i över morn så ska jag kontakta vårdcentralen, känns ju lagom kul att man kan bli frisk ngn gång???

Aja.
Vi hörs.

Jannele och jag sommarn 2010, love u! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0