nattblogg

Ojdå, inte bloggat något idag. Men jag har mina anledningar, gick upp vid 6 imorse, åkte till skolan, slutarde 10:46, as niice! Tog 11:23 bussen (försenad, går egentligen 11:15). Så var hemma tidigt. Åt lite mat, kollade på Gossip Girl, sen kom Jannele hit och då åkte vi till stockholm. Där hittade Jannele lite smått och gott, jag själv skulle inte köpa ngt ;) Bilder från idag kommer upp imorn. Har inte lagt in de på datan ännu. När vi kom hem från stockholm drog vi hem till Jannele och tillbringade resten av kvällen där framför tv:n med lite mat, popcorn och datorn. (Kollade Idol). 

Nu ska jag gå ner och borsta tänderna och kolla på Gossip Girl, sen sooova!
Vi hörs.

no pic..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0