pluggnörd..

Har äntligen blivit klar med pluggandet för ikväll. Har suttit sen klockan fem och skrivit på historian. Har inte lärt mig så mycket för jag är sån som måste skriva rent anteckningar och sånt i en snygg och enkelt text för att jag ska lära mig något. När jag väl har skrivit klart allt kan jag börja plugga på riktigt, vilket jag har nu. Så då får jag sitta hela dagen imorn och läsa på allt jag skrivit ikväll. Tror jag inte fått med allt egentligen men det får gå ändå. Det blev ett litet häfte med de olika tidsepokerna.

Nu ska jag duscha, lägga mig i sängen och sova tidigt!
Vi hörs.

Förstasidan till mitt lilla häfte jag gjort!

Haha såg nu att jag gjort en miss när jag skulle ändra lite.
Punkt 2 & 3 ska sitta ihop egentligen, och ett stavfel.. men skit samma bara jag som ska läsa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0