snälla jag!

Jag skrev av en idrottläxa till Emma, det blev 804 ord, 3 sidor. Det va jobbigt men jag hade inge bättre för mig och så ville jag vara snäll. Den är ju tills imorn satt..


Idag har jag:

Vaknat upp hos Fredrik, åkt tåg hem med han när han skulle till skolan.

Kom hem och sooov några timmar

Sen har jag kollat film, tv, och suttit vid datan.

Eftersom jag är med i Tessin hjälper behövde jag göra ngt för att få pengar av mamma, så målade en vägg här
hemma. Redan målat en del sen tidigare.


Nu ska jag gå upp till Julia och visa henne vad jag skrev till Emma, sen ska jag duscha och packa väskan, och gå ner till tåget och åka hem till Fredrik.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0