stress!

Satt och funderade på bloggen när jag läste runt på andra, men jag är ju så lat så tänkte strunta i att uppdatera. Men så tänkte jag på Fredrik och han klagar alltid på att jag är så dålig på att uppdatera, så jag måste bevisa att jag är lite duktig på att uppdatera iaf!

Mamma står och lagar maten som jag sitter och väntar på, ska plugga på mitt engelska prov jag har imorn, har ett historia prov på fredag också, kan ingenting till ngt av proven. Har lite paniik över att hinna med historia, blir ju lite press på en själv när det avgör nästan hela kursen..

Nu ska jag ta tag i mitt pluggande sen ska jag tagga träningsmatch mot P96/95, matchstart 20:40 tror jag!
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0