tandläkaren

Kom hem från tanläkaren för 20 min sen typ, bokade en akut tid imorse för att jag hade tandvärk! Ska dit igen den 28 december, ifall jag kan då förstås, och göra klart det dom påbörjade idag.

Vet inte om jag tränar ikväll, med tanke på att jag inte är helt frisk, och blir inte friskare av att träna.. Men ska nog hur som helst åka hem till Fredrik idag, om jag inte tränar blir det nog när han kommer hem från skolan, annars blir det efter min träning.

Nu ska jag kolla på Gossip Girls! Japp, jag har börjat geeka en ny serie ;) Eftersom jag inte kan äta på  typ 2 timmar för den där jävla bedövningen så får jag svälta lite ett tag..

Vi hörs.

En dålig, ful, snabbtagen bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0