rakt från hjärtat!

Det är sjukt att man kan sakna någon så mkt på så kort tid. Att inte umgås med dig, ha dig i min närhet och se dig le och bara kunna krama om dig och reta dig när man vill, skratta med dig och bli irriterad på dig. Ja allt sånt, det saknar jag så otroligt fort. Jag hatar att vara ifrån dig mer än bara ngn timme, hatar att inte sova med dig och vakna upp med dig dagen därpå. Förut hatade jag typ att sova bredvid folk, eller inte hatade men det va inte bland favoriterna, men nu hatar jag ist att inte sova med ngn bredvid mig, DIG! För tre år sedan trodde varken du eller jag att vi idag skulle vara ett par. Men eftersom det tog tre år att få reda på det, va det absolut värt all väntan för shiit, jag kommer aldrig någonsin kunna hitta någon som är bättre än du. Jag frågar mig själv hela tiden: VARFÖR I HELA HELVETET UPPTÄCKTE JAG INTE HONOM TIDIGARE!? HAN ÄR JU PERFEKT! Jag är så jävla glad att du skrev ett sms till mig en dag i november förra året, för den dagen förändrades allt. Du och jag fick kontakt, ett halvår senare, den 28 maj, så insåg jag att du var den perfekta killen, varför skulle jag fortsätta låssas som att jag inte var kär i dig? Jag hade döljt det länge nog, så kl 23:10/22:10 ifall jag minns tiden rätt så kollade jag dig i ögonen och sa: nu sätter vi ett datum! Du fylldes med lycka, iaf utstrålade du lycka, det var en av dom bästa stunderna i mitt liv. Du sprang direkt till datorn för att ändra din relationsstatus på facebook, men bad mig om hjälp för att du inte visste hur man gjorde, haha så gullig! Jag minns våran första kyss så väääl. Det var som om allt stannade upp, det ända som fanns va du och jag, i din säng. Hela jag fylldes med värme, från den kyssen visste jag att jag var kär i dig. Det var den perfekta kyssen, men just då ville jag inte erkänna det för mig själv. Jag minns när jag tog tag i din hand när vi gick till tåget, när jag gav dig en hejdå kyss vid perrongen, du blev väldigt förvånad över att jag gjorde det, men väldigt glad också, för då visste du att allt var seriöst, att det va på riktigt, att det en dag skulle kunna bli vi, intesant? Du har varit en dålig person mot mig, men det var bara för att försöka stöta bort mig, du har brytt dig om mig så mkt, du har funnits där hela tiden, fast jag kanske inte alltid tagit vara på det. Du har stöttat mig när jag haft det jobbigt, du har väntat på mig medans du själv mått dåligt över att jag inte var din, utan någon annans. Men du stod ut, du lyssnade på mina ord: sluta ALDRIG kämpa för det du verkligen vill ha!. Du lyssnade på mig till slut, du kämpade som satan. Till slut lyckades du får mig. Jag är din, bara DIN. Nu, idag, imorgon, om en vecka, om en månad, om ett år, för ALLTID. Så länge du vill! Nu efter snart fem månader, älskar jag dig så oehört mycket! Idag skulle jag inte klara mig utan dig, du är en del av min värld nu. Aldrig förut har någon stått ut med mig i fem månader, men du har. Så vafan, jag tvivlar inte en sekund på att du tröttnar, iaf inte på ett tag. Du är bra på alla sätt och vis, du är rolig, söt, omtänksam, mupp (hehe du kanske fått det lite från mig, jag erkänner..). Alltså seriöst, min kärlek till dig går inte att beskriva. Du betyder ALLT för mig, och jag älskar dig med hela mitt hjärta!

VÄRLDENS BÄSTA POJVKVÄN ÄR DU, FREDRIK SÖDERBERG! ♥



självklart går inte allt att få ner i en text, inga ord kan riktigt beskriva hur mycket du betyder för mig älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0