sjukling..

Jag är hemma idag, hade sovmorgon och allt. Men pallade inte med skolan, snorar,hostar och har ont i halsen, har lite huvudvärk också. Vill inte heller smitta mina kompisar!

Men imorn måste jag till skolan, vi har engelska prov och vi har inte så många omprovstillfällen på min skola. Satt då äre bara att pallra sig dit.. Men det är ju skolbio hela morgonen satt jag klagar inte!

Ikväll blire ingen träning för min del, tråkigt men sant. Bäst att vila upp sig. Får inte heller träffa Fredrik idag, okej kanske inte gör så mkt eftersom jag sov hos han inatt, men man saknar den man älskar väldigt fort! hehe.

Nu ska jag har film mys med mig själv, ska nörda serien Gilmore Girls. Ni som följt med mig hit från min gamla blogg vet säkert om att jag nördar den serien, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0