Världens bästa katt!

Vanligtvis tkr jag inte om katter så mkt, tkr dom för det mästa bara är i vägen.. Har tre stycken hemma, men ena katten är en sån katt jag älskar. Aldrig ivägen, gillar inte att bli buren och ja, helt perfekt!





Försov mig i morse, kom till skolan kvart över nio eller ngt sånt.. Satt jag missade idrotten idag. Vilket var lite synd för de va i gymmet och tränade där.. Sen hade vi branchkunskap, as segt! Efter det va vi på en musikal typ, 2 timmar, höll på att somna seriöst!

Men nu ska jag byta om till träningskläder och åka upp till hallen och träna innebandy. Sen blire hem och duscha och PLUGGA -.- Prov imorn på företagsekonomi, kan ingenting..

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0