guess what!?

Jag har börjat spela fotboll igen. Bestämde mig idag för att tränaren ville veta eftersom övergången tar en vecka och seriepremiären är i slutet på april. Så redan nu på söndag ska jag spela träningsmatch mot Nykvarn. Lite nervöst, ett helt nytt lag där jag inte kan en ända lagkamrats namn typ och jag har dessutom inte spelat fotboll på typ 7 månader!? Laget jag bytt till är TEam Rosa, jaaa jag hatar namnet jag själv också! Men jag vill inte spela kvar i Gnestas lag med 98/97 tjejerna tillsammans med mina gamla brudar för dom kommer att lira i en 98/97 serie..

Nog om det. Nu ska jag gå till vita villan och äta pizza med Julia, mumma!
Saknar även min älskade Fredrik som jag hoppas kan träffa mig någon dag under helgen!? Du kan gärna messa eller ringa till mig när du ser detta med ett svar om du är gullig :D

Vi hörs.


En gammal ful bild på mig och julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0