förkyld och grejer

Japp, jag har gått och blivit förkyld. Vilket betyder att det inte blir några träningar för mig ikväll... Skulle ha kört först fotboll idag sen innebandy. Men om jag tränar med förkylning leder det alltid till någon annan infektion. Förra gången var det slemmihinnesvullnad. Så jag tar inte den risken igen nu när skolan startar på tisdag.
 
Sov hos Fredrik inatt, vaknde av hans väckarklocka imorse halv nio. Självklart kom jag upp före honom, sen när vi satt och åt frukost sa han: men hanna, du hade ju kunnat ligga kvar i sängen vet du va? Men då var jag ju redan uppe så åkte hem ändå. Åker tillbaka sen, åkte egentligen bara hem för att hämta nya kläder.
 
Shiit vad jag skriver såg jag nu, ska ringa mamma och be henne köpa nässpray och kolla på Gossip Girl en stund.
Vi hörs.
 
Ruffsigt hår osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0