1 december!

Paniken hos mig när jag har för mycket att ta igen från skolan. Har gjort mitt bästa denna vecka för att få bort F-varningen i Matte, hoppas jag lyckats! Sen har jag religionsprpv på måndag, samhällsprov på fredag, NP i engelska på onsdag. NP muntligt i engelska på Fredag också. Rolig vecka jag har framför mig..
 
Inte nog med att jag myket i skolan nästa vecka, jag har massa annat att göra hemifrån också som jag missat när jag varit borta osv.  KILL ME!
 
Biter ihop och kör gärnet fram till jullovet,, allt ska bli klart! Sen kan jag bara njuuuta av lovet.

Nu ska jag fixa mig, sen åka till Södertälje med Cicci och Mamma, sen förmodligen träffa Jennifer en stund.
Vi hörs.
 
Ofixad, stressad Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0