kalla vinterdag - lucia!

Hej på er!
Idag är det lucia som alla vet, så imorse kollade jag på ett luciauppträdande på skolan. Duktiga var de, men allmänt tycker jag det är tråkigt att titta på, hehe.
 
 
Nu sitter jag med en kopp varmchoklad och pepparkakor framför mig, ska skiva klart min idrottsuppgift och mejla in den till henne. Sista inlämningsdag imorn, och vill inte spendera min fredag kväll åt det.
 
Imorn har jag sovmorgon, svin skönt! Dock så får jag sitta en timme tidigare i skolan och vänta menmen sånt är livet när man bor på "landet", som dom säger. Ska dansa med VO12 och HA12 direkt när jag kommer till skolan, SUCK!
 
Efter skolan då, jo åker hem till Becca och har myskväll med henne. Tror jag åker hem och sover, ska prata lite med mamma. Sen på lördagen är det "chrismukkah" som gäller, super skoj! Med andra ord, min helg kommer att bli grym!
 
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0