livet rullar på!

Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera, förlåt för det! 

Nu när jag sitter här i soffan och häckar för att jag inte orkar plugga till NP (matte) jag har imorn började jag tänka på min blogg, jag vill komma på något att skriva om. Tema. Det finns ju träningsbloggar, modebloggar mm. JAg vill också ha ett sånt "tema" på min blogg ,vet bara inte vad.. 
 
Livet rullar på, ja det gör det. Snart julafton, jag krigar på i skolan och hoppas jag klarat av alla mina 4 prov jag hade förra veckan. Har bara 5 stora grejer kvar innan jul, haha.
 
Alla julklappar är inhandlade och det är chrismukkah i helgen med tjejerna, LOVLEY! 
 
Vi hörs.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0