Pinsamt

Vet ni vad som nyss hände Hanna? Hon stog och dammsög i hallen på nerevåningen, iklädd endast underkläder, så lingar det på dörren, och vi har ett fönter i dörren så man ser ju rakt in. När Hanna gått in i köket utbrister hon "vänta, PLINGADE de nyss på dörren?!?!?!", "ööh, inte vet jag" svarde jag då och gick och öppnade. Då visade de sig att det var våran brors kompis som plingat på dörren, och uppenbarligen sätt Hanna stå och dammsuga i underkläder. För när daniel kommer ner i enbart byxer säger kompisen "vafan, går alla halvnakna i detta hus eller?". Ni kan ju gissa om jag och Hanna stog och verkligen skrattade i köket! 

-först sådär

-Sen sådär ungefär
 
Men hon är itne den ända som skämt ut sif för samma kompis till våran bror, Kompisen ringde hem hit en gång då jag svarade och trodde att det var våran andra bror och började snacka med honom - som om de vore min bror, UTAN att märka något. Men jag erkänner att Hanna skämde ut sig ännu mer. 
 
/Juliaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0