en dålig dag!

Min dag har inte varit bra...
1. Tråkig skooola
2. Fredrik kunde inte träffas
3. Tappade mitt jävla p-piller på bussen så nu har hela grejen fuckat upp sig.. (måste ju ta en varje dag för att det ska hjälpa)
4. Kunde inte åka ut till ICA-MAXI/SCANIA rinken förut, köööö som satan.
Sen har jag bara känt mig allmänt irriterad på allt :s

Nu sitter jag här hemma, har vä varit hemma en 30 minuter kanske. Ska ställa mig i duschen snart hade jag tänkt och sen lägga mig i sängen och kolla på TV och sova bort denna dag. Så hoppas jag på en bättre morgondag! (shiit kom på nu att jag har massor att göra på ÖFA imorn...)

Köpte en ny jacka idag. Super nöjd. Dock strl: 38, har vanligtvis 34. HAHA! Men den passar!

Snabbtagna bilder så ni också skulle få se hur den ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0