i miss you!

Ingen bra kväll, kunde inte åka till min saknade Fredrik ikv för att jag inte har något att åka på.. Så jag blev hemma ikväll..

Idag har jag först varit skolan, gick hem en timme tidigare för att jag skulle till tandläkaren. Känns inte bra det här, på fredag blir tredje gången jag är hos tandis den här veckan, sen har jag en tid 29 mars också, men bättre att göra det nu när det är gratis. Om ni undrar så håller jag på att göra en rotbehandling, tar tid! Sen idag var jag på undersökning, allt såg priima ut, bara en sak att fixa, en fyllning på en tand eftersom en bit tydligen fallit bort, vet inte hur men!?

Har precis gjort klar min idrottsläxa, ska nu packa idrottsväskan och sen fixa mig för sängen och kolla på OC!
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0