2012-01-13

Skit irriterad, eller jag va! För jag slutatde 10:30 idag utan att veta om det.. Eftersom ingen i min klass är så duktig på att läsa på TV:n och våra mentorer är så elaka och inte säger att vi har hål från historian sitter alla självklart och väntar till 12:05 då historia lektionen börjar, men läraren kommer inte när alla sitter och väntar så några går och kollar. Ja då hade vi ju självklart hål. Då var klockan 12:15, då stadsbussen gick in till stan. Så jag, Malva, Jossan och Emma knata ner till stan. Emma stack till bussen men jag, Malva och Jossan gick till Gina. Malva köpte en tröja, Jossan ett par örhängen och en ring och jag en ring jag också. Sen gick vi till bussen. Men snacka om att man blev irriterad.. Kunde lixom tagit 11:15 bussen hem..

Nu är jag ju iaf hemma. Har varit det i snart en halvtimme. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Men det visar sig :)

Vi hörs.

4 godingar!


Kommentarer
Postat av: sofia olsson

bli veckan blogg på http://sophh.se ;)

kramis

2012-01-13 @ 17:28:43
URL: http://sophh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0