ansökan - check!

Idag fick vi det bekräftat, vi kommer åka till Barcelona! Eller, inte alla, 8 st! Så alla som ville följa med fick skicka en ansökan och motviera varför just JAG ska få ÅKA! Hoppas på att jag blir uttagen!!

Nu undrar ni säkert vad jag snackar om.. Det är så att min klass ska få åka på en handelsplatsträff i Barcelona, eller ja som ni ser 8 st från klassen. Skolan hade pengar över från något annat projekt så nu får vi chansen att åka. Det är en skoluppgift så det blir ju inte mycket till övriga nöjen, men en del tid blir det säkert.

Nu ska jag äta lite middag, sen ska jag drunkna i mina läxor och somna tidigt.
Vi hörs.

Gud vad snygga bilder Julia har! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0