hemma redan 12:30!

Som det står i rubriken, kom hem redan halv ett. Slutade klockan elva så jag tog 11:15 bussen hem.
Somnade självklart på bussen, fast inte lätt att sova när det satt massa skrikande ungar på bussen ett tag..

Nu ska jag göra en läxa jag fick för att jag fick gå lite tidigare idag.
Ska skriva som en "dagbok" om lektionen. haha!?
Menmen, sen måste jag läsa ur min bok en timme (svenska läxa)

När jag är klar med det, iaf "dagboken" ska jag nog kolla lite OC.
Senare nån gång under dagen åker jag hem till älsklingen!

Vi hörs.

Hehe bjuder på massa fula cambilder! ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Äntligen är dem traditionella webbcam bilderna tillbaks! :)

2012-01-10 @ 14:32:53
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0