nattblogg!

Väldigt dåligt uppdaterat, som vanligt då.. Har inte hänt så värst mycket.
I Fredags efter jag och Jennifer varit i Södertälje så slutade kvällen med att hon, jag och max va hemma hos henne och kollade på filmen "jag saknar dig". Idag spelade jag match, vinst som IK standard med 4-2, sveriges sämsta domare! När jag kom hem åt jag lite mat och fixade mig lite, sen drog jag och mötte Jennifer och sen vidare mot Jani. Vi chillade där ett tag, sen så drog vi och mötte Brian vid tåget runt kvart över åtta, traskade därifrån till hemköp och sen vidare till Jennifer. Där vi bara umgicks och tog det lugnt.


Sådärja, nu vevade jag in allt lite kort sådär i en text.
Nu är jag galet trött så ska göra mig klar för sängen.
Imorn åker jag till min sakande Fredrik!! En massa myyys ska det bli med honom har jag bestämt! :D ♥♥

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0