40 grader

Hanna är just nu i spanien. Inte ett dugg avensjuk här inte, nejnej. Men detta gör så att hon inte kan blogga, tror jag. Så jag tänkte gästblogga lite. Hon är där med hennes pojkvänn och hans familj och stannar i tio dagar. Så hon slipper ju iallafall regnvädret, ett tag. Medans jag är fast i det regniga sverige. Hanna är lite dålig på att uppadetra er har jag märkt, så kika in på hennes instagram, där det dyker upp lite fler bilder än här. hhannaaugustsson heter hon där.

Undra hur många gånger ni fått se denna bild egentligen.
Dem hade iallafall typ 40 grader där nere. (bilden är från när hon var i abrcelona, där är dem inte nu, utan dem är ingefär 1 timme från malaga, om jag minns rätt.)
 
/juliaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0