home from spain!

Kom hem igår från Spanien. Åkte hem, packade upp, slängde det i tvätten och åkte sen till Södertälje och växla mina pengar jag hade kvar. När jag kom hem därifrån bytte jag om och åkte till Jennifer. Mötte upp några kompisar och umgicks med dom hela kvällen. Kom hem runt halv 1 och somnade nästan direkt. Hade ju bara sovit typ 3 timmar.
 
Idag åkte jag ut till stranden och mötte upp 3 tjejkompisar och umgicks lite med dom. Åkte hem därifrån vid 3 tiden och städade mitt rum. Gick sen hem till Cicci och hjälpte henne och packa. Sen har jag bara tagit det lugnt resten av dagen. Nu ska jag packa min väska och duscha och lite så. Åker till Borås imorn med mina systrar och mamma.
 
Hoppas alla har ett grymt sommarlov, för det har jag!
Vi hörs.
 
Bilder från Spaninen, resan är oförglömlig! 10 dagar med min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0