Ingen vila här inte!

Idag va min sista jobbdag på Ekhagen, vissa dagar har varit roligare än andra. Fick med mig en liten blomma
hem som en avskedspresent. Men inte nog med att jag redan jobbat tre veckor i sträck, ska jobba hela helgen och stå i ytterjärna och sälja jordgubbar ´. Tjänar 800 kr så det är ju ganska taget, dock så är jag så snäll att jag erbjöd min syster att stå med mig, delvis för att hon behöver pengar och för att jag inte har lust att stå själv, haha! Så då blev det ju 800 kr att dela på ist, men vafan, skit samma! ;)
 
Nu ska jag försöka hitta på ngt att göra, är så jävla trött så dissade en fest i Järna.
Men något annat roligt ska jag väl hitta på.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0