in the school!

Sitter på engelska lektion och väntar på att min lärare ska komma och hjälpa mig, medans jag väntar slänger jag in ett inlägg här. Har inte haft tid eller ork till att skriva i helgen, var ju barnvakt i lördags och det gick jätte bra och va roligt faktiskt. Det tyckte ungarna också. Kom hem på söndagsmorgonen och gjorde en läxa och åkte sen till Västerljung och lirade match. De placerade mig på topp, aldrig spelat där föut och går in och gör mål innan en minut av matchen hade gått, så jag hade kapasiteten till att lira där som min tränare sa.

Sen har det inte hänt mycket mer under helgen, var i Stockholm i fredags med Julia och Amanda och hittade en bikini och lite annat som jag fick med mig hem. Min syster fyllde år igår och fick en elvisp av mig och Julia, hann tyvärr inte vara med och fira henne direkt men hon fick en bamsekram av mig iaf.

Idag ska jag hem och göra en läxa och sen träna ikväll, match på onsdag igen.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0