the vow!


Ganska bra film faktiskt.

Har precis kollat klart på filmen. Så nu har jag inget vettigt för mig.. Ska väl ta och äta lite som jag inte gjort ännu.
Oftast brukar man vara glad över att ha ett sommarjobb, men just nu är jag inte glad över det, iaf inte det jobbet jag har. Jag verkligen hatar det där stället och skulle göra vad som helst för att få ett annat jobb typ.. Jag vill verkligen inte gå dit imorn, och man ska fan inte känna att man verkligen inte vill gå tillbaka till sin arbetsplats. Som det känns nu kommer jag aldrig palla 3 jävla veckor, jag kommer säkert skita i det till slut.. ÅÅÅÅÅH jag orkar inte!

Nog om det, jag ska inte trötta ut er.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0