finns här vännen!


Sitter hemma hos Jannele!

Hann knappt komma hem innan hon ringer och gråter i luren min..
Hon och Josefin har gjort slut, tråkigt men sant!
Och vad gör man inte som en äkta vän, jo man finns där!
Sprang dit direkt!

Fick henne att lugna ner sig och nu ska hon baka kladdkaka MUMS!
Ska snart pallra mig hemåt och plugga till provet jag har imorn... Börjar bli lite brådis nu.

Idag är inte en vanlig dag, har 10 månader med Fredrik idag.
Älskar dig extremt mycke älskling, kommer aldrig någonsin släppa taget om dig!
DU är en stor del av mitt liv nu, utan dig skulle jag rasa ihop!
Tack för att du finns älskling, du är GULD värd! ♥


Kommentarer
Postat av: Malva

Snygg bild Hanna!!

2012-03-28 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0