1 år, 12 månader, 365 dagar!



Jag minns denna dag för ett år sen som om det vore igår. Du och jag sov hemma hos dig en hel helg ensamma. Vi hade det så mysigt och roligt den helgen. Redan innan var det ju lite pirrigt att få vara med dig en hel helg ensam, du var ju killen jag var så kär i. Våran första kyss några dagar innan var ju helt otroligt, pirret i magen alltså. Men hur som helst, det var en lördag. På dagen hade vi varit ute på tavesta en stund och träffat några av dina kompisar, vi åt panpizza till middag. Men det var ju på kvällen det hände, vi låg där i din säng och myste. Det var så självklart att vi skulle sätta ett datum då för mig, jag menar. Hur länge hade vi inte väntat? Först jag som är så dum att inte inse hur kär jag egentligen var i dig, under 6 månader umgicks vi innan vi blev tillsammans. Det var ju ganska självklart att det var meningen att vi skulle bli ett par. Så jag säger: kan inte vi sätta ett datum nu? Du bara lyyyyser upp och kysser mig, springer till datan, loggar in på fb och tänker ändra relationsstatus, men söt som du är visste du inte hur man gjorde, så jag fick hjälpa dig, haha! Kommer aldrig glömma den helgen, så mycket som hände och så glad jag var att få vara med dig och verkligen förstå hur jävla kär jag va/är i dig. Idag har det gått ett år sen den dagen, ett helt jävla ååår. Du anar inte hur stort mitt leende är på läpparna när jag skriver det här, jag är så sjuuukt jävla glad att jag är din. Att du valt just mig som flickvän. Det är ju helt otroligt att du stått ut med mig så länge, haha! Hoppas du står ut väldigt mycket längre än såhär, för mig blir du inte av med!

Måste sluta skriva nu, annars kommer detta bli meeetar lååångt! Kan inte sätta ord på hur mycket du betyder för mig älskling, jag älskar dig så otroligt mycket!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0