fullspäckad helg!

Dissar gnestamarknaden och åker till Ullared ist! Åker 04:30 och kommer hem runt 17-18. Eller åker ut till Cicci och Konny och är barnvakt med Becca hela kvällen. Sen på söndagen kanske jag ska lira match beroende på om jag blir uttagen eller inte, sen så har jag bestämt att jag ska vara med älsklingen. Denna helg kommer bli BÄST! Ska även till sthlm med Julia imorn efter skolan och kolla efter lite kläder.

Nu ska jag gå ner till stationen, tar kvart i åtta tåget till Fredrik. Skulle egentligen ta sju tåget men det vräkte ner regn satt jag sket i det..

Vi hörs.




Kommentarer
Postat av: Brian

MEN NEEEJ diiitt cp äckel mongo fittbaaarn

du ska ju va här på gnestadan förFAN

2012-06-01 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0