min helg!

Känns som att det var et tag sen sista jag skrev. 
Min helg har varit super! 
Fredag - lunch på vita villan med Cicci, bio på kvällen med Fredrik, Johanna och Linus.
Lördag - tillbingades först med Fredrik, på kvällen var jag med Jennifer, Jani och Maxii.
Söndag/idag - åkt till biltema och spelat match. Nu sitter jag hemma hos bästa.
Har fy jävla ont i huvet, i foten och tååån. 
Förlust på matchen, så jävla surt. 2-1. Kan ju säga att det tråkigste var att tjejerna vi mötte var lika gamla som mig ungefär och kunde fan inte bete sig.. Men såna lag finns ju också.
Nu ska jag vara social med Fredrik.
Vi hörs.

Bild sen i somras, snacka om att man längtar tills sommarloooov! 20 dagar kvar för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0