bakisdag..

Shiiit så roligt jag hade igår med mina brudar på festen! Måste göras om! Tråkig att det sluta med att polisen kom och stängde ner festen.. Menmen, det var kul sålänge det varade! :D
 
Idag har jag tagit igen veckan jag missat, alltså pluggat. Städat mitt rum, tränat och packat min väska, åker till Riga imorn. Så jag har tagit vara på dagen kan man ju säga! 
 
Hoppas på att jag kan få träffa Fredrik ikväll, om mamma är snäll. Håller tummarna, kommer inte kunna ses förens på fredag kväll annars..
 
Jaja nu måste jag gå ut, blir upphämtad för att jag ska åka och käka pizza. Bakis mat. haha!
Vi hörs.
 
jag önskar jag kunde visa bilder från igår, men glömde totalt bort att ta några...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0