can not wait!

Jag har spånat på värsta bra affärsidén jag tror kan gå igenom nästa år då jag och 3 tjejkompisar ska starta ett UF-företag tillsammans. Kan inte skriva ut idéen tyvärr då man aldrig vet vem som läser..
 
Idag då, varit i skolan och fick ett oväntat bra resultat på samhällprovet, C. Så jag blev supernöjd!
Ikväll har jag inte orkat göra ett skit! Kom hem kvart i sex och har bara chillat sen dess, kollat på portkod 1321. Skulle egentligen plugga hela kvällen hade jag tänkt men jag orkade inte, behövde en vilodag och så äre bara att köra gärnet sen resten av veckan! Ni vill inte ens veta hur mkt inlämningar och skit jag har att göra. Men bara för att jag vill dela med mig utav det så kan jag lista upp det för er:
 
  • Samhällsprov 7 dec
  • Religionsproc 3 dec
  • Idrottsinlämning om stresshantering 30 nov
  • Träningsdagbok v.50
  • Engelska glosor och text IMORGON - crap!
  • Matte omprov
  • Nationella engelska
  • Marknadsundersökning grupp och induviduell
  • Påverkan uppgift 17 dec
  • Svenska uppgift dialekter

Aa sen kommmer jag inte ens ihåg mer haha! De tre sista ska jag göra på lektionstid. Jo men ni ser, jag har lite att bita i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0