En sådan vän alla förtjänar!

Jag är så lyckligt lottad och glad, att jag har en vän som Jannele. 12 år tillsammans nu eller något sånt. Så många minnen och sånt starkt band mellan oss!
 
Min eftermidadg/kväll har jag spenderat med henne. Oh herre gud vad vi skrattade och larvade oss, det bara älskar jag! Att ha en sådan vän som man ALDRIG glider isär med. Det spelar ingen roll hur lite eller hur sällan vi pratar/träffas. Vi kan alltid prata om allt och hon är inte längre än 50 m bort eller ett samtal ifrån mig. Att alltid veta att hon finns där för mig, oavsett vad, gör mig så himla lättad!
 
Alla förtjänar en sådan vän som hon, jag hoppas ni alla har en sådan vän. För jag kan lova er att det är otroligt skönt och bra för dig att ha den vännen hos dig.
 
Japp jag uttryckte mig lite där. Ville bara komma fram till att alla förtjänar en bra vän, oavsett vad!
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gossip Girl och sooooova.
Vi hörs.
 
Sommaren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0