jasså!

Denna text kommer upp direkt när jag kommer in och ska uppdatera er... Kan väl bjuda på vad hon skrev igår.
 
Tjena alla Hannas läsare. Varken jag eller Hanna är hemma speciellt mycket så vi uppdaterar varandra genom våra bloggar typ. Och jag såg att Hanna har börjat på sitt styrketränings-schema som hon ska köra på i sex veckor. Skit bra och jag ska nog hänga på henne. Men jag ska även försöka dra med henne på träningspassen jag kör, dem är så jävla effektiva. Så ska hon bli lika fit som jag en gång var, innan sommaren för att vara mer exakt. Nu är jag ganska otränad då träningen uteblivit pga tidsbrist. Men jag ska bli fit igen, och jag vill att Hanna ska hänka på helt enkelt. För att det är så kul att se förändring. Hannas muskler kan ju synas lite mer, hennes kropp har ju kommit ganska fort. Det är ju absolut inget fel, hon är ju inte tjock(kalla henne inte tjock, inte ens på skämt!) men hennes mukler kan ju ta lite mer form, precis som mina. Nu när hon är träningsfri kan hon inte skylla på något.
 
Appropå igår, då var jag på årsfest. Skulle uppdatera er innnan jag åkte med lite bilder på hur jag såg ut osv, men det funkade inte..
 
Hur som helst. Har suttit och pluggat lite nu på förmiddagen, hatar det! Kommer aldrig klara samhällsprovet som väntar på mig, ska skrivas på fredag.. Inte nog med det, jag måste även lägga fokus på matten om jag ska få ett E där. ÅH, denna vecka kommer bli tuff, mycket plugg som kan leda till dåligt humör från mín sida.
 
Nu ska jag duscha och lite annat skit.
Vi hörs.
 
En bild från igår på tre lagkamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0