kill me!

Att få ett mejl av sin mattelärare om att jag har F-varning satte sig hårt inombords! Måste göra ett omprov imorn för att klara kursen och min mattebok ligger i skolan.. Tur att man har bästa vännen som läser samma matte, men en annan bok men förhoppningsvis kan den hjälpa mig! Ja jag är hemma idag för att jag försov mig och det går inga jävla bussar... Sen måste jag klara NP om jag ska klara kursen, känner pressen! Jag klarade inte ens NP i nian hur fan ska jag klara det nu?

Det värsta är att jag tänker framåt, mina framtidsplaner att ev komma in på handelshögskolan känns ju ett snepp längre ner nu. Jaja bara att bita ihop och kämpa! Jag kanske klassas som en pluggis för vissa, där har ni svaret. Jag har det inte lätt för allt jag heller! Ligger efter med diverse grejer osv. PALLAR INTE!
 
Ska sluta skriva som en deppig person. Jag är inte DEPP :D Bara lite besviken på mig själv.
Nu ska jag ta en varm dusch.
 
Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0