"TESSIN HJÄLPER"

To do list!
  • Damsuga alla golv
  • Torka golvet
  • Damtorka hyllor
  • Skura toaletten
  • Torka spegeln inne på toan + handfatet
  • Torka borden
  • Torka fönsterbrädan
  • Skura spisen och inuti micron
  • Slänga soppor i sopprummet
Det är det jag ska pyssla med nu på förmiddagen. 
För att ni ska förstå allt lite bättre så kommer nu en förklaring. 
Tessin hjälper menas att vi på min skola (frivilligt) är hemma en dag från skolan och "jobbar" och tjänar lite pengar som vi sen bidrar med till nya duschar i ett flickhem i Indien och ett julfirande med julklappar i Peru (tror jag det var, minns inte). Så jag ska alltså städa min systers lägenhet och får sen 200 kr för det.
 
Nu ska jag sätta igång.
Vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0