Godmorgon Söndag!

Vintertid. Klockan är snart tio och jag är uppe trots att jag somnade halv tre inatt? Ja, det beror på att jag åkte till Nyköping igår och drack, fast va nykter duktig som jag är :)
 
Idag ska jag ta tag i min religionsuppgift som ska vara inlämnad senast tisdag, så har lite brottom med den.. Sen tänkte jag träffa Jennifer och även Brian. Sen åka hem till Fredrik ikväll och sova där.
 
Igår var jag ju i Norrköping och shoppade, fick med mig lite saker hem. Det på bilden + en present till Jannele som fyller på onsdag, så kan inte visa bild på det.
En väska från Accent, tre tröjor från New Yorker (den ena glömde jag ta med på bilden), en korfta från H&M och ett halsband från glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0