bra tajming!

Ironi i rubriken.. Har gått och blivit sjuk, igen! Denna gången kommer  det säkert leda till något värre än en förkylning. Brukar vara så när man heter Hanna Augustsson, hela förra hösten var jag förkyld med slemmhinnesvullnad osv.. Vad väntas nu? Känns som att ögonen börjar ta stryk med ögoninflamation, men det är bara hoppas att det inte stämmer! Sen är halsen krasslig, så vem vet om slemmhinnesvullnaden är tillbaks iår igen eller om det är något annat jobbigt? Sen hade jag feber tidigare i morse, den är inte helt borta nu heller kan man ju säga och sen har jag haft huvudvärk hela veckan och den är inte borta nu heller självklart..

Sen är det ju självklart att allt detta händer nu när jag har två matcher, söndag och tisdag och en redovisning i engelskan idag. Fick svika Emma så vi får ta det på tisdag istället. Men valde att stanna hemma när jag inte alls mår bra och sen MÅSTE jag vara frisk tills nästnästa vecka då nordplus är.
 
Nu ska jag kolla på Gossip Girl och bara ta det lugnt.
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0